Brrroemmm! Brrroemmm! Hallo! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tineke Kalis - WaarBenJij.nu Brrroemmm! Brrroemmm! Hallo! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tineke Kalis - WaarBenJij.nu

Brrroemmm! Brrroemmm! Hallo!

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

29 Maart 1985 | Nederland, Amsterdam

In dit dagboek kun je vanaf nu de reisverlagen lezen van mijn soms hilarische reis naar Portugal in 1985. Ook kun je reacties plaatsen. Als ik je e-mailadres heb ingevuld in de prive mailinglist ontvang je zodra ik een reisverslag heb geplaatst een e-mail.

Wil je op de hoogte blijven van mijn motoravonturen destijds op de BMW R26? Schrijf je dan in voor de mailinglist en ontvang direct een e-mail voor elk nieuw reisverslag! Dat kan je doen in het "Blijf op de hoogte"-blok op deze pagina!
Veel leesplezier! Brrroemmm!

nb ivm de volgorde moet ik de eerste twee stukjes van nu (febr 2011) anti-dateren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tineke

Brrroemmm! Brrroemmm! Brrroemmm!

Actief sinds 24 Feb. 2011
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 7440

Voorgaande reizen:

01 April 1985 - 05 December 1985

Brrroemmm! Brrroemm! naar Portugal

Landen bezocht: