11 Donderdag 18 april - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Tineke Kalis - WaarBenJij.nu 11 Donderdag 18 april - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Tineke Kalis - WaarBenJij.nu

11 Donderdag 18 april

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

18 April 1985 | Portugal, Lissabon

18/4/85 – 18de dag
Villa Real de San Antonio
(van Portugal terug naar Spanje)

Op weg, liftend naar Sevilla. Wilde gisteren met de Volkswagen meerijden tot aan Merida. Helaas. De bestelde accu was nog niet aangekomen. Uitgestapt en hotel genomen in Faro (P). Vanochtend vroeg opgestaan en de eerste trein naar Villa Real de San Antonio(P) gepakt. Om 1 uur gaat er een autobus naar Merida(Esp), alwaar ik om half vijf hoop te arriveren. Weer een hotel zoeken etc. Morgen, als alles meezit, on-the-road-again, 450 km nog naar Portimao(P)
Misschien is het het beste om vanavond nog de bagage in het hotel op te halen en de wijn af te leveren.
....
Hans is gisteren naar Holland vertrokken en komt over ongeveer een week weer terug. Ben zeer benieuwd. Mocht op zijn schip bivakkeren, maar weet nog niet of ik het doe.

14.45 uur Per tankauto gearriveerd tot ongeveer 50 kilometer van Merida (Esp). Heb me nu met behoorlijke honger aan een tafeltje in een restaurant gezet. Hoop niet dat ik ziek wordt. Mijn keel is opgezet, de koortsuitslag lijkt met de ga heviger te worden en heb drukkende hoofdpijn. Zojuist een degelijk maal genuttigd, Gazpacho (koude soep, zo vaak kom ik niet in Spanje), Calamares a la Romana (gefrituurde inktvis), en gemengde sla met vis en brood. Heb niet zoveel trek. Vrees het ergste. Heb de rest in mijn tas gedaan voor vanavond als ik hopelijk honger heb.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tineke

Brrroemmm! Brrroemmm! Brrroemmm!

Actief sinds 24 Feb. 2011
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 7440

Voorgaande reizen:

01 April 1985 - 05 December 1985

Brrroemmm! Brrroemm! naar Portugal

Landen bezocht: