13 Zaterdag 20 april - Reisverslag uit Portimão, Portugal van Tineke Kalis - WaarBenJij.nu 13 Zaterdag 20 april - Reisverslag uit Portimão, Portugal van Tineke Kalis - WaarBenJij.nu

13 Zaterdag 20 april

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

20 April 1985 | Portugal, Portimão

20/4/85 – 20ste dag
Portimao (P)-
werkhaven bij Ferragudo

Hiep! Hiep! Hoera!

Gisteravond zijn we aangekomen. De motor deed het geweldig. Het oranje lampje is niet meer gaan branden. Ben met één maal plassen onderweg naar Sevilla gereden. Even getankt en in one go naar Ayamonte, waar ik om half acht ’s avonds Spaanse tijd arriveerde. Was denk ik om drie uur vanmiddag weg gegaan uit Merida.
Toen ik eenmaal op Portugese bodem stond met mijn “pop” wilde ik ook verder. Dus kwam ik in het donker bij de boot aan. Heerlijk op David’s boot in een heet bad gezeten met Spaanse cognac en een stickie.
….
….
Moet kilometerstand nog opnemen en kijkemn hoeveel ik nou eigenlijk gereden heb. Ik denk wel bijna 3000 kilometer.

19 DAGEN.. EEN WONDERTRIP.. Amsterdam – Portimao..

.. die al met al tóch te gek was…